Home » , , , , , » Live Viewing - fINAL FA Cup 2012 (D'stall Corner)

Live Viewing - fINAL FA Cup 2012 (D'stall Corner)

Written By peminat liverpool on Khamis, 26 April 2012 | 11:53 PG


FA CUP FINAL- LIVERPOOL vs CHELSEA



LIVE VIEWING AT D'STALL CORNER - Iklan sudah berada dalam akhbar NEW STRAITS TIMES. Dengan membeli surat khabat NST, anda boleh REDEEM tiket (tertakluk pada terma dan syarat) untuk menyaksikan Live Viewing Final FA Cup di D'stall Corner yang akan diadakan pada 5 May 2012 (Sabtu). Tiket ini adalah terhad untuk seribu orang sahaja. Siapa cepat dia dapat.

Beli Paper New Straits Times Sambil Membaca Boleh Redeem Tiket (  tertakluk pada terma dan syarat ).. Anda dikehendaki mengumpulkan 10 muka hadapan akhbar NSTP - Hanya potong keratan yang tertera nama NEW STRAITS TIMES beserta tarikh terkini sahaja. Anda boleh mengumpulkan setiap hari 1 keratan akhbar NSTP ataupun mengumpul sekaligus 10 keratan dalam masa 1 hari. Sebagai contoh, jika anda boleh dapat 10 keping surat khabar NSTP dalam masa 1 hari dan potong keratan muka hadapan yang tertera nama NEW STRAITS TIMES. Simpan 10 keping dan anda boleh radeem 1 tiket di D'stall Corner.

Contoh keratan yang betul

Anda boleh mula kumpulkan mulai dari surat khabar sekarang sehingga sebelum tarikh perlawanan Final FA Cup. Siapa yang dapat kumpulkan 10 keping dalam masa terdekat peluang anda untuk mendapatkan tiket percuma sangatlah cerah.

Bagi yang Malas sangat nak membaca..WALK IN ke D'stall Corner Terus Beli Tiket.. Tiket-tiket berharga RM 12 setiap satu. Jom serbu D'stall Corner.


Jumpa anda disana ya....



-SG-
Share this article :

Catat Ulasan

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Kelab Peminat Liverpool Malaysia - All Rights Reserved
Partner Sale_ehs Gerrard Published by KPLM
Proudly powered by Blogger