Home » , , , , , » EPL Masters Football Malaysia Cup 2012 :

EPL Masters Football Malaysia Cup 2012 :

Written By peminat liverpool on Selasa, 17 April 2012 | 11:39 PTG

Tahun ini, Standard Chartered EPL Masters Football Malaysia Cup membawa terus legenda hebat dari EPL ke negara ini untuk mewakili pasukan seperti Manchester United, Liverpool, EPL All-Stars dan pasukan legenda Malaysia.

Sudah pastinya orang ramai akan menggamatkan suasana padang di Stadium Malawati, Shah Alam pada 22 April 2012. Peminat bola sepak sekali lagi berkesempatan untuk menemui legenda kegemaran mereka seperti Robbie Fowler, Steve McManaman, Patrik Berger, Stephan Henchoz, Vladimir Smicer yang mewakili Liverpool Master. Pasukan Man United Master pula diwakili Andy Cole, Quinton Fortune, David May, Clayton Blackmore, dan Viv Anderson. Sementara Ian Walker, Gaizka Mendieta, Michael Thomas dan Darren Anderton untuk All Star Master dan semestinya, pasukan Malaysia Master kita sendiri juga turun bermain yang diketuai oleh Zainal Abidin Hassan dan diuruskan oleh pengurus Harimau Malaya, K. Rajagopal.


Jadi jangan lepaskan peluang ini. Marilah kita saksikan lagenda-lagenda Liverpool beraksi dalam kejohanan 4 penjuru ini. Bagi yang masih belum mempunyai tiket, bolehlah layari layari RedTix Ticketing (www.redtix.airasia.com)

-SG-
Share this article :

+ ulasan + 1 ulasan

Bescheid-up-Pfosten! Ihre akzeptierte Weisheit ist groรŸ. Vielen Dank fรผr halten mich zu benachrichtigen. Weitere Informationen werde ich in Verbindung.

Catat Ulasan

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Kelab Peminat Liverpool Malaysia - All Rights Reserved
Partner Sale_ehs Gerrard Published by KPLM
Proudly powered by Blogger