Home » , , » Dalglish : Pintu terbuka untuk Aquilani kembali

Dalglish : Pintu terbuka untuk Aquilani kembali

Written By peminat liverpool on Jumaat, 27 April 2012 | 11:41 PTG

Status pemain pinjaman yang dipikul oleh Alberto Aquilani di AC Milan masih menjadi tanda tanya sehingga kini. Menurut perjanjian pinjaman, AC Milan boleh untuk terus memiliki Aquilani secara tetap sekiranya tempoh satu tahun pinjaman yang berakhir pada musim panas ini nanti tamat.

Tetapi hari ini, Dalglish telah menyatakan bahawa kesediaannya untuk menerima semula Aquilani kembali ke Anfield, sekiranya AC Milan tidak berminat lagi untuk memiliki pemain ini. Menurut Dalglish, pemain ini tetap masih pemain Liverpool dan tiada masalah untuk Liverpool menerimanya kembali.

Kata Dalglish lagi, "Sememangnya kita tidak mengetahui berapa banyak permainan yang disertai oleh Aquilani dan juga perkembangan terkini di AC Milan. Tetapi segalanya mungkin akan berlaku hanya kita tunggu dan lihat sahaja".

Aquilani yang dibawa masuk oleh Rafa Banitez melalui tempoh sukar di Anfield akibat kecederaan yang melanda membuatkan beliau telah di pinjamkan ke Juventus pada musim lalu. Sebelum dipinjamkan semula ke AC Milan pada musim ini, ramai peminat mula teruja dengan aksi beliau ketika aksi pra musim ini. Ramai yang mengharapkan beliau akan kembali menjadi pemain dalam skuad utama. Tetapi malangnya akibat sudah terlalu ramai pemain midfield yang dimiliki, Dalglish terpaksa juga untuk meminjamkannya ke AC Milan.

Siapa tahu, mungkin dengan sekembalinya nanti ke Anfield dapat memberi sesuatu yang luar biasa kepada pasukan Liverpool. Tunggu....

-SG-
Share this article :

Catat Ulasan

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Kelab Peminat Liverpool Malaysia - All Rights Reserved
Partner Sale_ehs Gerrard Published by KPLM
Proudly powered by Blogger