Home » , , , » Martinez : Liverpool dan Porto bersaing memilikinya

Martinez : Liverpool dan Porto bersaing memilikinya

Written By peminat liverpool on Rabu, 18 April 2012 | 1:33 PG

Penyerang Colombia, Jackson Martinez telah mengakui bahawa dirinya kini sedang diekori oleh Liverpool dan Porto unting disunting pada musim hadapan. Pemain yang berusia 25 tahun ini telah menjaringkan 17 gol dalam 31 penampilan liga bersama  Jaguares di liga Mexico merupakan antara buruan utama Liverpool sejak Januari lalu.

Martinez mengambarkan bahawa masa hadapannya untuk beliau ke Anfield  adalah lebih cerah walaupun sejak akhir-akhir ini Porto juga mula menunjukkan minat terhadapnya. Setakat ini masih lagi tiada rundingan rasmi antara kedua2 kelab ini untuk membawanya kepasukan masing-masing tetapi beliau mengakui mereka adalah antara pasukan utama yang berminat.

Menurut Martinez lagi, jika ada antara pasukan-pasukan lain yang berminat dengannya, beliau bersedia untuk membuat rundingan sambil menyatakan Liverpool adalah pilihan utamanya. Menurut agen Martinez, harga perpindahan yang diletakkan adalah sekitar £ 4m. Harap-harap ia menjadi kenyataan untuk menjadi pemain Liverpool memandangkan harga yang ditawarkan amatlah menarik disamping menyelesaikan masalah ketandusan penjaring gol. YNWA..



-SG-
Share this article :

Catat Ulasan

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Kelab Peminat Liverpool Malaysia - All Rights Reserved
Partner Sale_ehs Gerrard Published by KPLM
Proudly powered by Blogger