Home » , » Adakah Sudah Masa Lepaskan Beliau?

Adakah Sudah Masa Lepaskan Beliau?

Written By Wan Gerrard on Jumaat, 25 Mei 2012 | 5:53 PG

Dirk Kuyt Kecewa Masa bermain Musim ini dan banyak kelab mahukannya


Di musim penuh pengurusan Kenny Dalglish, Dirk Kuyt jelas kecewa dengan masa permainannya yang banyak bermula di bangku simpanan. Beliau jelas kecewa apabila tidak dipilih ketika di separuh akhir FA Cup menentang Everton.
Saya kecewa kerana tidak bermain menentang mereka (Everton). Saya berharap untuk turun namun bukan menjadi pilihan pengurus.

Namun selepas Kenny Dalglish dipecat, pemain Belanda itu pada mulanya ingin terus kekal di sini sebelum mengeluarkan kenyataan ingin bermain di Champions League. Beliau masih belum membuat keputusan tetapi terdapat kelab di Champions League mahukannya.
Banyak kelab sedang memburu saya. Hamburg mungkin satu pilihan dan saya terharu dikaitkan dengan mereka. Sekarang saya hanya mahu fokus dengan perlawanan euro. Terdapat beberapa kelab di Bundesliga dan sekitar eropah berharap untuk dapatkan saya. Saya tidak memikirkan apa-apa. Ejen tahu apa yang saya mahu dan sedang lakukan sedaya upaya.

Dirk Kuyt sudah 6 tahu bersama kelab dan sentiasa memberi impak setiap kali diturunkan. Tak pasti kenapa beliau mahu luahkan secara umum, mungkin lebih baik jika hal ini dilakukan secara tertutup.

Kuyt dan Skrtel mungkin dua nama yang ingin keluar kelab berikutan Liverpool tidak layak ke Champions League musim depan. Mereka mungkin tidak dapat digantikan cuma berharap dapat jual kepada pembida tertinggi.

Wan Gerrard juga menulis blog Wan Gerrard
Share this article :

Catat Ulasan

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Kelab Peminat Liverpool Malaysia - All Rights Reserved
Partner Sale_ehs Gerrard Published by KPLM
Proudly powered by Blogger