Home » , , » Joe Cole: Liverpool, Lille atau West Ham?

Joe Cole: Liverpool, Lille atau West Ham?

Written By Wan Gerrard on Selasa, 22 Mei 2012 | 1:41 PTG


Dimana Joe Cole akan bermain musim depan 


Joe Cole baru sahaja habiskan mimpi indahnya di Perancis ketika bermain bersama Lille dalam tempoh pinjaman semusim. Beliau menerima tepukan gemuruh penyokong Lille setiap kali turun bermain dan jaringkan 9 gol dalam 42 penampilan. 

 Beliau akan kembali berlatih bersama Liverpool musim panas nanti namun adakah beliau masih mempunyai peranan di Liverpool? Lille mahu dapat Cole musim depan selepas pengurus puas hati dengan musim pertamanya di sini tetapi terpaksa menangguh hasrat sehingga pengurus baru Liverpool diumumkan. Dua kelab baru yang akan bermain di premier league, West Ham dan Reading juga menluahkan hasrat mereka dapatkan beliau. 

Joe Cole 
Saya masih mahu bermain bersama Liverpool dan tidak mahu lagi ulang musim buruk bersama mereka di musim pertama saya. Namun saya tidak mempunyai apa-apa keputusan, pihak Liverpool akan beritahu dimana saya akan bermain nanti. 

Beliau juga menambah semusim bermain di liga Perancis berikannya lebih keyakinan selepas musim mengecewakan di Liverpool. 

Kini beliau bersedia membantu mereka musim depan. Joe Cole mungkin mencecah 30 tahun tetapi mungkin masih berguna dengan ramai pemain Liverpool yang ke Euro dan mungkin kepenatan setibanya mereka kembali. Pengalaman beliau mungkin berguna sekiranya diperlukan. 

Joe Cole, Alberto Aquilani dan Daniel Pacheco antara pemain Liverpool yang akan kembali dari kelab pinjaman mereka. Siapa patutu dijual dan siapa patut disimpan.
Share this article :

Catat Ulasan

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Kelab Peminat Liverpool Malaysia - All Rights Reserved
Partner Sale_ehs Gerrard Published by KPLM
Proudly powered by Blogger