Home » , , , , , , » Undian : Capital One Cup 3rd round - WBA vs Liverpool

Undian : Capital One Cup 3rd round - WBA vs Liverpool

Written By Unknown on Sabtu, 1 September 2012 | 3:00 PG


Awal pagi Jumaat semalam telah pun dilangsungkan undian kejohanan Capital One Cup untuk pusingan ketiga. Mungkin ramai yang tertanya-tanya Capital One Cup ni kejohanan baru ke?. Untuk pengetahuan Kejohanan ini dahulunya dikenali dengan Carling Cup. Disebabkan sudah bertukarnya penaja maka piala juga telah bertukar.

Untuk undian kali ini, Liverpool telah pun diundi untuk bertemu dengan pasukan yang telah pun menjinakkan kita dengan 3-0 pada malam raya dahulu iaitu West Bromwich Albion. Sedikit kecewa kerana undian kali ini juga telah memihak kepada WBA untuk menjadi tuan rumah.

Liverpool yang hadir sebagai juara bertahan sudah pasti akan berusaha bermatian-matian untuk mempertahankan kejohanan ini apalagi penutup penaja lama telah dimiliki dan kini penaja baru pula menjadi impian. Tarikh muktamad untuk perlawanan ini masih belum lagi dikeluarkan secara rasmi. Apa yang pasti bulan September ini menjadi minggu yang padat dengan perlawanan bagi pasukan Liverpool dengan perlawanan Eropah serta liga disamping Capital One ini juga.
Share this article :

Catat Ulasan

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Kelab Peminat Liverpool Malaysia - All Rights Reserved
Partner Sale_ehs Gerrard Published by KPLM
Proudly powered by Blogger