Home » , , , » Sigurdsson, Next Season dan Oh, England..

Sigurdsson, Next Season dan Oh, England..

Written By Captain on Selasa, 26 Jun 2012 | 6:05 PTG

Sigurdsson, Luc Castaignos, Aly Cissokho, Salomon Rondon, Mbaye Niang, Gaston Ramirez, Victor Moses, Raul Garcia, Milos Krasic, Cristian Tello dan Salomon Kalou.

Itu sebahagian daripada nama² yang dikaitkan dengan Liverpool FC sempena transfer season yang akan dibuka semula pada 1 Ogos nanti. Seperti biasa waktu² begini saya akan baring, berangan dan senyum (lebar :D ) memikirkan siapa yg akan join LFC utk season 2012-13.


Apa yang boleh dirumuskan berdasarkan season lepas, jujur saya katakan LFC kini mempunyai sebuah pasukan yang mantap, dan bermain dengan cantik (thank you King for the quick flowing football you've given us!) TETAPI LFC kekurangan wide players dan finishers. Pendapat peribadi, LFC akan menjadi sebuah pasukan yang lebih umphh! jikalau Mr. Brendan kita membawa masuk at least 3 attacking players.

Cukuplah jikalau hanya Sigurdsson, Victor Moses dan Cristian Tello menyertai kita, saya pasti season 2012-13 akan menjadi satu season yang menarik buat LFC. Dan jika ada budget lebih, bolehlah dapatkan Aly Cissokho on the way

Tak perlu berbelanja besar, Mr. Brendan hanya perlu implement gaya tiki takanya dan insyaallah next season akan menjadi suatu musim yang menarik.

Oh, sekarang agak keciwa pasal England tersingkir dari Euro 2012. Walaupun hati sedih, otak mengatakan memang agak susah utk England melepasi Italy. Walaubagaimanapun saya gembira melihat Gerrard selaku captain England bermain dengan cemerlang, dan juga Carroll dengan header mantapnya.

BRING ON THE NEW SEASON!

(picture credit:  http://www.mirrorfootball.co.uk )

# Takziah kepada Miki Roque, bekas pemain Liverpool yang meninggal kerana cancer. :(
-- Captain -- JFT96 
Share this article :

+ ulasan + 1 ulasan

26 Jun 2012 pada 6:19 PTG

masih lagi tak nampak lagi siapa pemain paling sesuai di bawa masuk..kita kena tgk gak siapa yang keluar..
dah keluar mesti kena cari pengganti yg lebih baik..

Catat Ulasan

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Kelab Peminat Liverpool Malaysia - All Rights Reserved
Partner Sale_ehs Gerrard Published by KPLM
Proudly powered by Blogger